Hizmetlerimiz

Yalnızca PC'de görünür

  • Bina Yönetimi
  • Site Yönetimi
  • Plaza Yönetimi
  • Rezidans Yönetimi
  • AVM Yönetimi
  • Tesis Yönetimi

Bina Yönetim Sistemlerine Profesyonel Yaklaşım

Artan nüfusla şehirleşmenin her geçen gün arttığı dünyamızda yaşam alanlarının yönetimi oldukça meşakkatli bir hal aldı. Güvenlikten temizliğe, dekorasyondan hukuki süreçlere kadar her bir aşamanın tek tek yönetilmesi ise oldukça zordur. Tam da bu sebeple Egetess olarak, tüm bu süreçleri sizin adınıza yöneterek, sizlere keyif dolu bir yaşam sunmayı hedefliyoruz. Günlük hayatın koşturmacasında detaylarla uğraşmamanız için tüm sistemi sisler adına yönetiyor, yaşam alanlarınızın keyfini çıkarmanız için çalışıyoruz.



Site Yönetiminizi Profesyonel Kişilere Bırakın

Toplu yaşam alanlarında ortaya çıkabilecek problemlerin giderilmesi ve rutin işlerin yerine getirilmesi için gerekli olan site yönetimi, çoğu kişinin kaçındığı bir uğraştır. Adeta bir muhasebeci ve işletmeci gibi çalışması gereken site yöneticisinin sorumluluk alanı bir hayli fazla Daire sakinlerinden aidatların toplanması, binanın temizliği, varsa asansörün olası arızaları ve periyodik bakımları, yine varsa çalışanın maaşı, sigortası, izinleri ve kıdem tazminatı gibi meseleler site yönetimi nin profesyonel ellere bırakılması gerektiğinin birkaç göstergesi.


Özellikle günümüzde iş güvenliği ve işçi sağlığı, sosyal sigortalar kanunu ve yaptırımları, işletmecilerin dolayısıyla da site yönetiminden sorumlu olanların, zaman yönetimini de iyi planlamaları gerektiğini göstermektedir. Aksi durumlarda karşılaşılacak maddi yükümlülükler hem bireysel olarak site yöneticisini hem de genel olarak tüm site sakinlerini ekonomik yönden zor durumda bırakabilmektedir. Başlı başına zaman ayrılması gereken bu yönetim tarzının herkesin mutluluğu ve huzuru için hatasız yapılması önemlidir. Bu yüzden tüm bu sorumlulukların ve zorunlulukların işinde uzman profesyonel kadrolara teslim edilmesi herkesi rahatlatmaktadır.
Profesyonel Site yönetimin hizmet adımları aşağıdaki gibi olmalıdır
Sitenin sakinlerini bilgilendirmek, ve el kitabını dağıtmak
Siteye ait bir websitesinin kurulması yönetimin şeffaflığın sağlanması
Site yönetim planını topluca değerlendirmek ve uygulamak
Site projesinin yapılması ve tüm kat maliklerine tebliğ etmek
Yıllık olağan ve olağanüstü toplantılar düzenlemek
Site sakinlerinin memnuniyet araştırmasını yapmak ve değerlendirmek
Siteyle ilgili resmi evrakların kabulü, yazışmalarının dosyalanması.
Yıllık faaliyet raporunun yılsonunda genel kurula sunulması


Site Yönetimi Kanunu
“Kat Mülkiyeti Kanunu” olarak bilinen, site yönetimi ile ilgili iş ve işleyişin nasıl olması gerektiğinin yasal dayanağı niteliğindeki bu kanunda her şey açıkça belirtilmiştir. Site yönetimi kanunu site yöneticilerinin başucu kitabıdır. Bu yasaya göre site yönetimi oluşturulur, denetim kurulu seçilir ve her yıl ocak ayında toplanarak bütçe ibra edilir. Toplantı zamanı sitenin kullanım amacına göre yaz aylarına da alınabilir. Hatta birçok binadan oluşmuş büyük sitelerin toplantısı iki yılda bir de yapılabilmektedir. Site sakinlerinin genel kurul toplantısından haberdar edilmesi için yazılı evrakla duyurulma şartı vardır.
Daire sahiplerinin evlerini kiraya verdikleri durumda site yönetimi toplantısına kiracısı, ev sahibinden vekalet almak suretiyle katılabilir ve oy kullanabilir. Toplantıya katılamayan sakinlerin yerine yine vekaletle başka biri katılabilir; ancak bir kişinin en fazla iki kişi yerine vekalet edebileceği daha sonraki kanuni düzenlemelerde ifade edilmektedir. Buradaki vekalet, belirli bir ücret ödenerek noter aracılığıyla alınan vekalet değildir. Daire sahibinin manuel olarak düzenlediği ve imzaladığı bir belge vekalet olarak kullanılabilir.
Yine site yönetimi kanununda, belirli oranda toplanan katılma paylarının kat malikleri tarafından aksatılması halinde neler yapılacağı ile ilgili maddeler de bulunmaktadır. Site yöneticisinin üzerinde bulunan yasal yollara başvurma yetkisi zaman zaman bu amaçla kullanılabilmektedir.
Site Yöneticisi
Tek bir apartman veya daha geniş bloklarla oluşturulan sitelerin her zaman bir site yöneticisine ihtiyacı vardır. Günlük yapılacak işlerin yanı sıra haftalık, aylık veya yıllık yapılacak tüm işlerin yapılabilmesi, boya, bakım, çevre düzenlemesi ve tamirat gibi sitelerin fiziksel ihtiyaçlarının karşılanabilmesi başlı başına bir sorumluluk gerektirir. Site yönetiminin oluşturulmasıyla işe koyulan site yöneticisi bir önceki yönetimden bütçeyi devralıp, bulunan eksiklikleri tespit etmelidir. Sitedeki binaların girişteki uygun yerlerine duyuru panosu yapmalı ve site ile ilgili her türlü duyuruyu buradan yapmalıdır. Gelişen teknolojiyi kullanarak toplu SMS programı ile de yazılı evrak gerektirmeyen diğer duyurular, kat maliklerine iletilebilir.
Site yöneticisinin kat maliklerinin huzuru için belirli bir vizyonu olmalıdır. Site adına yapılacak yeni bir yatırım veya iş yok ise, rutin işlerin en iyi şekilde devam etmesi için elinden geleni yapmalı, aksaklıkların hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulmasını sağlamalıdır.
Siteler yetişkinlerin olduğu kadar çocukların da yaşam alanıdır. Çocukların gelişimlerinde ve eğitimlerinde çok önemli yeri olan oyunlarını rahatlıkla oynayabilecekleri, akranları ile sosyalleşebilecekleri alanlar oluşturmak her site yöneticisinin asli görevlerinden biri olmalıdır.

Site Yönetimi Nasıl Oluşturulur?
Sitelerin tüm maliklerinin bir araya gelip genel kurulu oluşturmaları site yönetiminin birinci basamağıdır. Kat Mülkiyeti Kanununda genel kurulun nasıl toplanacağı ve yönetim planı ile ilgili maddeler mevcuttur. Bu kanuna göre bütün ikamet edenleri ve daire sahiplerini bağlayıcı hükümler uygulanmak zorundadır.
İlgili kanunda kat malikleri kurulu olarak adlandırılan genel kurulun, her sene Ocak ayında toplanması gerektiği belirtilmektedir. Ancak sitenin deniz kenarı veya yayla bölgesinde olması ve kullanıcılarının ancak yaz aylarında çoğunluğu sağlayıcı şekilde ikamet ediyor olması gibi durumlarda genel kurul toplantısı yaz aylarından birinde yapılabilir. Bu tip yerleşkelerde ve ilk kurulan yerleşim birimlerinde site yönetimi nasıl oluşturulur konusu araştırılmalı ve tüm işlemler ilgili kanuna göre yürütülmelidir.
Birkaç blok ve daha fazlası şeklindeki binalardan oluşan sitelerde site yönetimi kat maliklerini iki yılda bir toplantıya çağırabilir. Buradaki fayda olabildiğince çok kişinin katılımını sağlamak ve kararları çoğunluğun katıldığı bir kurulda onaylatmaktır.
İlk genel kurulda tüm daire sahiplerinin en az yarısından bir fazlasının katılımı gereklidir. Katılım sağlanırsa yarıdan fazla kat malikinin oyu karar almak için yeterli olmaktadır. Bu çoğunluk sağlanamazsa denetçi 15 gün içinde ikinci kurulun toplanacağını duyurmalıdır. İkinci kurulda yeter sayı aranmaz ve katılanların çoğunluğu ile karar alınabilir.
Site yönetimi tek kişinin veya bir yönetim kurulunun seçilmesiyle oluşturulur. Site yöneticisinin ve site yönetim kurulundaki kişilerin isimleri herkesin görebileceği yerlere asılmalıdır. Aksi takdirde cezası vardır.
Site Yönetim Planı
Site yönetim planı siteyi yönetecek kişilerin yetki ve sorumluluklarını içeren bir plandır. Sitenin hangi amaçla kullanılacağını, yönetim usulünü, genel kurulca seçilen yönetici ve denetçilerin alması gereken ücretleri içermektedir. Bu içerik tüm daire sahiplerini ilgilendirir. Olası anlaşmazlıklarda site yönetim planı çözümü içermiyorsa ve uzlaşma için kullanılamıyorsa Kat Mülkiyeti Kanunu’na göre karar alınmalıdır.
Site sakinleri yönetim planını değiştirmek isteyebilir. Bunun için de belirli şartlar vardır. Site yönetim planı tüm daire sahiplerinin beşte dördünün oyu ile değiştirilebilir. Karara katılmayanların bu değişikliği mahkemeye taşıma hakkı yine ilgili kanuna göre saklıdır. Yönetim planında yapılan bir değişiklik katılan ve katılmayan herkesi bağlayıcı niteliktedir.
Site yönetim planını değiştirmek oldukça önemli bir iştir ve bu süreçte alınan kararları içeren her türlü belge sitenin kütük dosyasında saklanmalıdır.


Plaza Yönetimi (Ofis, İşyeri Yönetimi)

Plazalarda çalışan ve işyerine sahip olanların güvenliğini sağlamak ve çeşitli ihtiyaçlarını gidermek amacıyla plaza yönetimine ihtiyaç duyulmaktadır. Bina yönetimi, site yönetimi ve rezidans yönetiminde olduğu gibi; plaza yönetiminde de oldukça titiz davranmak ve bütün detaylara dikkat ederek, çalışanlar için en uygun hizmeti vermek gerekmektedir. Bu alanda hizmet veren kurumlar arasından hangisi işinde titiz davranıyor ve hiçbir detayı atlamadan plaza sakinleri için hizmet veriyorsa; o firmanın tercih edilmesi daha doğru olacaktır. Plazalarda ihtiyaç duyulan bakım ve temizlik gibi konularda hizmet veren ve plazadaki çalışanların güvenliğini en iyi şekilde koruyan firma ile huzurlu bir ortamda çalışma fırsatı elde etmiş olursunuz. Plaza içinde ve dışında yer alan 7/24 kesintisiz çalışan güvenlik kameraları sayesinde; plazaya giriş çıkışlar kontrol altında tutulur ve kamera kayıtları da depolanarak, güvenli bir ortamda muhafaza edilir. Gerekli görülmesi durumunda da incelenir ve kayıtlara göre hareket edilir.


Firma olarak plaza yönetimi konusunda deneyimli ve profesyonel ekibimizle sizlere hizmet vermekteyiz. Plazada işyeri sahiplerinin ihtiyaçları doğrultusunda hizmet veren firmamızın vizyonu; tamamen müşteri odaklı çalışmalar gerçekleştirmektir. Bu yüzden öncelikle plazadaki çalışanların isteklerini dinlemekte ve daha sonra çözüm odaklı çalışmalar yürütmekteyiz. Önceliğimiz plazada çalışanlarının rahat, huzurlu ve sakin bir ortamda çalışmalarına devam etmeleri olmaktadır. Aynı zamanda sorun yaşanmaması adına bakımları da geciktirmeden yapmaktayız. Çalışanların rahat olduğu kadar temiz bir ortamda çalışmaları adına; temizliğe de ekip olarak özen göstermekteyiz. Her gün temizlenen plaza katları sayesinde pislikten uzak ve son derece temiz bir ortamda işlerinizi yürütebileceksiniz.
Plaza Yönetim Planı
Özellikle 1990’lı yıllarla birlikte plazalar hayatımıza giriş yapmaya başladı. İşyeri sahipleri tarafından tercih edilen ve tamamı işyeri olan plazaların sayısı her geçen gün arttı. Bu yüzden plazadaki çalışanların ihtiyaçlarını karşılamak ve onlara huzurlu, güvenilir bir ortam sunmak adına plaza yönetimi değer kazandı. Firma olarak plazadaki işyeri sahiplerinin ve çalışanlarının huzurunu bozacak her türlü tehlikeyi önlemekteyiz. Onlara rahat bir ortamda çalışmaları adına hizmet vermekte ve plaza yönetimi planı konusundaki bütün çalışmalarımızı da bu doğrultuda yürütmekteyiz.


Rezidans Yönetimi (Kurumsal Hizmet)

İleri teknoloji ve kalitede yapılan rezidanslarda da yönetim atlanmaması gereken bir konudur. Zira rezidans içerisinde yaşayan insanlar için hizmet veren, onların ihtiyaçlarını karşılayan, rezidansın bakımını ve temizliğini yapan bir yönetimin olması; insanların huzur ve güven içerisinde yaşamaları adına önemli bir husus olmaktadır. Aynı şekilde rezidansın güvenliğinin sağlanması için de; rezidans yönetimine ihtiyaç duyulmaktadır. Rezidans yönetimi sayesinde rezidansta yaşayan insanlar için birçok hizmet karşılarında olacak. Öncelikle bakım ve temizlik derdini artık sorun etmeyeceksiniz. Rezidans yönetimi sizin adınıza gerekli olan bakımı yapacak ve temizliğinizi de düşünerek her gün rezidansın temizliğini yapacak. Hijyenik ve bakımlı bir ortamda oturmaya devam edeceksiniz. Sosyal ve kültürel açıdan, yaşam alanlarınızda çeşitli faaliyetleri de rezidans yönetimi sayesinde karşınızda bulacaksınız. Aynı zamanda ihtiyaçlarınız da apartman görevlisi olarak hizmet veren rezidans yönetimi çalışanları tarafından karşılanacak. İhtiyaçlarınız anında kapınıza kadar gelecek.


Binaların güvenliği de sağlanacak ve terör, hırsızlık, dolandırıcılık gibi olumsuz durumlarla karşı karşıya kalmayacaksınız. Yabancı birinin kapınıza kadar gelmesi söz konusu olmayacak. Rezidanslar kameralarla izlenecek ve içerisinde ve dışarısında ortaya çıkan olağandışı olaylarda anında müdahale edilecek. 7/24 kayıtta olan kameraların kayıtları da güvenilir bir ortamda saklı tutulacak.
Rezidans Yönetim Planı
Rezidans yönetimi hizmeti veren bir firma olarak; size bu konuda kurumsal bir yapıda hizmet vermekteyiz. Rezidansınızda huzurlu ve güvenilir bir şekilde hüküm sürebilmeniz adına size rezidans yönetimi hizmeti veren firmamızın bünyesinde; işini bilen ve deneyimli olan elemanlar çalışmaktadır. Sizin için en güvenilir, en huzurlu ve en eğlenceli ortamı oluşturacak olan firmamız; vizyon olarak istekleriniz doğrultusunda bir planlama yaptıktan sonra bu hizmeti vermektedir.
Öncelikle isteklerinizi birer birer dinleyen firmamız; daha sonra en uygun çözüm odaklı çalışmayı; rezidans yönetimi konusunda sizlere vermektedir. Misyon olarak da müşteri memnuniyetini ön planda tutan firmamız; komşularınızla ve sevdiklerinizle birlikte huzur içerisinde yaşama fırsatını ayağınıza kadar getirmektedir.
Artık rezidansta gerekli olan bütün ihtiyaçlarınız için biz size yardımcı oluyoruz ve sizi bu dertlerden kurtarıyoruz. Koruma, kollama, ihtiyaç karşılama ve eğlence gibi konulara firma olarak en güvenilir hizmeti kapınız kadar getiriyoruz..

Alış Veriş Merkezi Yönetimi (AVM Yönetimi)

Alışveriş merkezi sayısının hızla arttığı ülkemizde AVM yönetimi konusu da önemini arttırmaya başlamıştır. Alışveriş merkezi dendiğinde ziyaretçilerin, müşterilerin, firmaların ve Avm çalışanlarının tamamı akla gelmelidir. Zira biri diğerinden bağımsız düşünülemez. Ziyaretçi Avm çalışanı ile, müşteri firmalar ile birebir iletişim halinde olduğu için, düzenin sağlanması ve huzurlu bir çalışma ortamının tesis edilmesi için Avm yönetimi işinin ehli kişilerden oluşmalıdır.


Avm yönetimi tamamıyla ciddiyet içerisinde yürütülmeli, hümanist bakış açısı benimsenerek çalışan, müşteri ve yatırımcıların her birine ayrı bir birey olarak yaklaşılmalıdır. İnsanlara önemsendiğini hissettirmeli, ödül-ceza dengesini adil bir şekilde sağlamalıdır.
Avm Yönetimi Nasıl Yapılır
Alışveriş merkezlerine yönetici olarak görevlendirilenlerin geçmiş iş deneyimleri olsa bile Avm yönetimi nasıl yapılır konusunda ciddi araştırmalar yapmaları gerekir; çünkü her alışveriş merkezinin kendine özgü yapısı ve sistemi olur. Genel manada birçok kural tüm Avm’ler için geçerli olsa da, bünyesinde barındırdığı firmalar ve ziyaretçi portföyü açısından her biri farklı türde kabul edilmelidir.
Avm yönetim ekibi, ilk olarak AVM inşaatı esnasında oluşturulmalı, ilk etaptan sonuna kadar her aşama hakkında bilgi sahibi olmalıdır. Avm’nin bulunduğu lokal arenanın sosyal ve ekonomik durumundan haberdar olmalı, insanların ihtiyaçlarını kestirebilmeli, diğer alışveriş merkezlerinden geride kalmayacak şekilde planlama ve kiralama yapabilmelidir. Avm yönetimi, Avm içerisindeki kiracıların karlı bir şekilde işlevlerini sürdürebilmeleri ve kiralarını düzenli ödeyebilmeleri için gerekli ortamı hazırlamalıdır. Müşteri potansiyelini ve Avm’yi tercih etme sebeplerini iyi analiz edebilmeli, bu analiz neticesinde ziyaretçi sayısını arttırabilmelidir.
Sektörde rekabet eden diğer merkezleri takip ederek, onlardan daha iyi olmaya çalışmalı, yatırımcıların kendi merkezini tercih etmesi için cazip kampanyalar oluşturmalıdır. Müşterileri sürekli yeni bir anlayış ile karşılamalı, firmaları müşterilerin beklentileri konusunda bilgilendirmelidir.
Avm yönetimi konusunda kısa dönem için plan yapmalı, bu planı orta vadeli plan ile eşgüdümlü şekilde yürütmeli, uzun vadeli planların içine başarılı bir şekilde yerleştirebilmelidir. Tüm plan türlerinde ara değerlendirmeler yapmalı, aksayan yönleri iyileştirecek eylem planları oluşturmalıdır. Gerektiğinde daha verimli çalışacak yeni ekipler oluşturmalı, rekabetten uzaklaşmamak ve müşteri memnuniyetini kaybetmemek adına etkinlikler düzenlemeli, kampanyaları herkesin ihtiyacına uygun olarak planlamalıdır. Çalışan herkesin beklentilerini bilmeli, çalışma saatlerini adaletli bir şekilde düzenlemeli, çalışanın terfi sistemini hakkıyla yerine getirmelidir.


Avm Yönetimi Eğitimi Avm’lerin yönetimi profesyonel kişiler tarafından yürütülmeli, yönetimde yer alan her birey Avm yönetimi eğitiminden geçirilmelidir. Günümüzde tüm yöneticiler hizmet içi eğitimlere tabi tutulmakta, hiçbir yönetici eğitim sürecinin bittiğini ve artık öğrenecek bir şeyi kalmadığını düşünmemektedir. Globalleşen dünya özellikle iş yaşamında farklı yetenekteki bireylerin ön plana çıkmasını sağlamakta, farklı düşünmeyen kişilerin yönetici olarak görev almasına imkan tanımamaktadır. Bu yüzden teknolojinin nimetlerinden her geçen gün daha fazla faydalanan Avm yönetimleri, yeni yönetim tarzlarını öğrenmek ve kendini değişen dünyaya adapte etmek zorundadır. Bu da Avm yönetimi eğitimleri ile mümkün olmaktadır.
Avm Yönetimi Yapan Firmalar
Alışveriş merkezi tamamlandıktan sonra bir bütün halinde yönetilmeye ihtiyaç duyar. Bu bütünü ve parçalarını uzman bir şekilde verimlilik ilkesi ile çalıştırmak adına Avm yönetimi yapan firmalardan yardım alınmaktadır. Alanında tecrübeli, yeterli iş deneyimine sahip, iş etiği ve disiplini bakımından profesyonelleşmiş kadroların yürüttüğü yönetimler, ticari hayatta her zaman bir adım önde olmaktadırlar.
Avm yönetimi ile ilgili tüm iş ve işlemleri yapabilen yönetim ekibi Avm ile ilgili tüm verileri istatistik şeklinde derleyip raporlamaları yapar ve tüm evrakları arşivler.


Tesis Yönetimi (Eğitim ve Prosedür)

Gün geçtikçe şirket, hastane, plaza, fabrikalar ve iş merkezi gibi kuruluşların artması nedeniyle tesis yönetimi giderek önemini arttırmıştır. Bu tesislerdeki personel sayısının çok olması, iş hacminin ve müşteri yoğunluğunun fazla olması nedeniyle yönetimin profesyonel kadrolar tarafından yürütülmesi çok önemlidir. Temizlik hizmetlerinden bina bakım ve teknik onarımına, peyzaj ve bahçe düzenlemesinden havuz bakımına, idari ve hukuki işlerden güvenlik hizmetlerine kadar birçok alanda hizmet veren, yılların eskitemediği firmamız Egetess Bina Yönetim, hizmet içi eğitimlerle yetiştirdiği ve yetiştirmeye devam ettiği uzman personeli ile tüm hizmetlerde öncelikle tercih edilen şirketlerden birisidir.


Tesis Yönetimi Nedir?
Site ve apartman yönetimleri kadar bu alanda firma arayışı içinde olan kişilerin en fazla merak ettiği şeylerin başında tesis yönetim nedir sorusudur. Tesis yönetimi çeşitli amaçlarla kurulmuş ve birçok personeli barındıran her türlü kurum ve kuruluşun profesyonel ve çağdaş bir şekilde yönetilmesi demektir.
Bu tesis hastane ise tıbbi yönetimin yanında yer alan idari yönetimin profesyonel bir şirket tarafından yürütülmesi, iş merkezi veya alışveriş merkezi ise buraların kuruluşundan kiralanmasına, personelin iş analizinden muhasebeye, alım-satım ve faturalandırmadan güvenliğe, temizlikten teknik desteğe kadar her şey tesis yönetimi nedir sorusunun içeriğini oluşturmaktadır.
Tesis yönetimi denince idarecilerin yapmak zorunda olduğu tüm iş ve işlemlerden hariç, insanı mutlu edecek tüm çözümleri de sunmaktayız. Olası problemlerde çözüm ortağınız olarak, hızlıca önlem alıyor, iş ve işçi güvenliği konusundan asla taviz vermiyoruz.
Tesis Yönetimi Eğitimi
Egetess Bina Yönetim olarak firmamız bünyesinde istihdam ettiğimiz tüm personelimize tesis yönetimi eğitimi vermekteyiz. Ortak misyonlarımızdan bir tanesi de değişmeyen tek şey değişimin kendisidir ilkesidir. Bundan hareketle idari işler, temizlik hizmetleri, güvenlik hizmetleri, çevre düzenleme ve peyzaj hizmetleri, otopark ve vale hizmetleri gibi birimlerimizde görev alan tüm personelimize iş tanımı yapılmadan önce tesis yönetimi eğitimi verilmektedir. Göreve başlayan ve iş başında olan personelimizin değişen ve gelişen dünya şartları, hukuki içerikler, teknolojik gelişimlere göre eğitimleri güncellenmekte ve hizmet içi eğitimleri, daha iyi bir yönetim için verilmektedir. Hiçbir personelimiz gereken eğitimi almadan sahaya yönlendirilmemektedir. Yaşanacak en küçük olumsuzluğun şirket karizmasına verebileceği etkiyi, verdiğimiz eğitimlerle önceden bertaraf ederek karşılıklı güvenin ve saygının temelini atmış oluyoruz.
Personelimize işin mantığını kavratmanın yanı sıra, iş ve işçi güvenliği konusunda, hukuki dayanaklar konusunda ve olumlu iletişim konusunda da eğitimler vermekteyiz. Kendi işini yaparken iş güvenliğini göz ardı etmeyen, hem kendi hem tesis hem de müşteri hakkını korurken dayanacağı yasal prosedürleri bilen ve müşteri-işletme-personel üçgeninde yanlış anlaşılmalara mahal vermeyecek şekilde iletişim kurabilen her zaman güler yüzlü bir kadro oluşturarak sektörümüzde hedeflediğimiz bir numara olmaya çok yakınız.
Profesyonel yönetim tarzının vazgeçilmez materyallerinden birisi de tesis yönetimi prosedürüdür. Yasalarda yer alan onlarca yönetmelik ve genelge tesis yönetiminde dikkat edilecek hususları içermektedir. Egetess Bina Yönetim olarak ilgili mevzuatlarda yer alan otopark yönetmeliği, asansör yönetmeliği, atık su deşarj yönetmeliği, enerji performansı yönetmeliği, imar yönetmeliği kat malikleri kanunu, ısı yalıtım yönetmeliği, kapıcı yönetmeliği, sığınak yönetmeliği, merkez ısıtma yönetmeliği, yangın yönetmeliği, ücretli yıllık izin yönetmeliği, tebligat kanunu ve iş süreleri tüzüğü gibi tüm konular hukuk birimimiz tarafından güncel halleriyle incelenmekte ve yönetim planımızın belirlenmesinde esas dayanağı teşkil etmektedir.
Mevzuatlarda yer almayan hükümlerin oluşturacağı olası boşlukları ise imzaladığımız sözleşme ile kapatmaktayız. Yönetimdeki esas önceliğimiz müşteri memnuniyetidir. İnsana saygıyı temele oturtan felsefemizle, her zaman pozitif iletişim kuran personelimiz ve işinin hakkını veren kadromuzla her zaman yanınızdayız.
Sektörde uzun yıllar biriktirdiği deneyimle adını en başarılı profesyonel yönetim şirketleri arasına yazdıran Egetess Bina Yönetimin farkını iletişime geçtiğiniz ilk andan itibaren fark edersiniz.